marți, 14 ianuarie 2014

O scrisoare de la Zamfirella Zamfirelli

Am terminat de citit Un american la Chisinau. Ultimele file le-am citit in dupa-masa aceasta, pe o canapea moale, mare, verde-brotac din Librarium - o librarie din centrul Clujului. Nu stiu sa spun de ce mi-a placut. Poate fiindca am simtit ca lectura a curs, a venit usor, de la sine, fara nici o opinteala. Poate pentru ca dupa ce am inchis cartea si am coborat in strada, in timp ce bateau clopotele a vecernie la catedrala catolica, pentru o clipa, am crezut ca e primavara si ca sunt tanara, asa cum sunt personajele din carte. Poate pentru ca in unele locuri am ras si in altele mi-a venit sa plang. Daca distanta cluj-chisinau ar fi fost mai mica, as fi venit sa iti strang mana, dar asa, nu pot decat sa iti scriu ca te felicit cu drag. Un vot din cele pe care le-ai primit este din partea mea.

 Multa sanatate si o seara buna, 
 z.z.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu